Syadiah Zakiyah


Assalamualaikum and annyeong-haseyo ~!

  Selamat Tahun Baru Cina kepada pembaca cina! Yeayy. Dah raya. Nak angpau? Ahaks. Budak melayu and india tumpang sekaki cuti kan. Wawa dah tak kisah fasal cuti. Dah seminggu tak sekolah dah pun :v

  Okay. Duduk rumah ni tak ada kerja nak di buat. Bangun pagi. Solat. Subuh. Tidur balik. Bangun balik. Tolong ibu buat kerja. Sarapan. Hadap fon. Hadap lappy. Mandi. Solat Zuhur. Makan. Hadap lappy balik. Solat Asar. Hadap fon pula. Makan kejap. Solat Maghrib. Layan tab. Solat Isyak. Baca buku. Tidur. Itulah kitaran hidup yang tidak berapa nak sihat yang aku lakukan sepanjang di rumah. Bosan k bosan. Hmm Hmm. So disebabkan bosan, mintalah emel and password blog kawan. Dah lama dia suruh editkan. Baru tadi siap -o- ahah. Ni link blog dia --> Sya

  Full edit by me. Some code from blog kak wana and kak atiqah. background from blog kak wana. Header tu aku buat okay. Hahah. Khas untuk besprengforevah aku, sya. Hahah. Sekian. 



0 comments:

Post a Comment

Sila nyatakan pendapat anda. Komen anda amat dihargai :)

Owner


dean amar, tiga belas, johor, islam. maaf penggunaan aku bagi mereka yang lebih tua. sekian.

Tagboard

No harsh word please. Thanks.
***





Powered by Blogger.

Big Claps


Gamssahamnida for the tutobies yaa. Siapa yang saya belum credit sila inform di cbox. :)